Estetlistor för vårterminen, sitter uppe vid expeditionen. Om du vill/behöver byta estetval MÅSTE du gå ner till Helena Bergman imorgon, onsdag den 18 januari och prata med henne. Efter morgondagen blir ...
På lördag kl. 10-13 är det Öppet hus på Nannaskolan. Ta tillfället att komma hit för att träffa personal och elever, kika runt i våra lokaler och se vår verksamhet på olika sätt.
Hoppas ni alla får en skön ledighet!
Välkomna tillbaka till skolan tisdagen den 10 januari kl. 9:00 i hemklassrummen. (OBS! Betygen skickas hem med post, och dyker nog upp efter julhelgen.)
Vi använder nödvändiga kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera.
Vi skulle vilja sätta lite fler kakor för olika funktioner som hjälper dig som användare. Vi vill också sätta kakor för statistik så vi kan analysera och förbättra webbplatsen. Du kan när du vill ändra dina inställningar.