Dodgeball och jullunch 18 dec

På fredag den 18 december är det inga vanliga lektioner, utan eleverna tävlar i dodgeball i Allianshallen, samt äter jullunch klassvis vid långbord i matsalen.

Åk 6 och 7 spelar dodgeball på förmiddagen och avslutar skoldagen med jullunch i Nannaskolans matsal. Första matchen startar 8:30 i Allianshallen varför alla lag måste vara redo då. Kolla med din klassföreståndare/mentor hur er klass tar sig till Allianshallen.

Åk 8, 9 och FBK börjar dagen med jullunch och åker sedan upp till Allianshallen för dodgeballturnering.

Åk 8 samlas på Nannaskolan skolan kl. 10. Jullunchen äts i matsalen kl 10:30.

Åk 9 + FBK samlas i skolan kl. 11. Jullunch äts kl. 11.15.

Efter lunch tar sig eleverna i åk 8, 9 och FBK upp till Allianshallen, så att turneringen kan sätta igång kl. 12.30.

Tips till alla elever: Ta gärna med ett litet mellanmål och en vattenflaska upp till Allianshallen.

16 december 2015